Termeni și conditii
I. CONDIȚII DE UTILIZARE
Acești Termeni și condiții reglementează relația dintre www.laroshop.ro, site web operat de societatea LAROPHARM S.R.L., persoană juridică română cu sediul social în Bragadiru, Sos. Alexandriei Nr. 145A, Județ Ilfov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Ilfov sub nr. J23/566/2001 si având codul fiscal nr. RO 14099517, pe de o parte, și Utilizatorii site-ului și serviciilor de pe Site (denumite în continuare „Utilizatori”) pe de altă parte.
Vă rugăm să citiți integral Termenii și condițiile publicate înainte de a utiliza informațiile și serviciile comerciale oferite pe Site (denumite în continuare Servicii). Prin vizualizarea Site-ului, fiecare Utilizator este obligat automat să respecte condițiile descrise mai jos.
Acest document conține informații despre activitățile LAROSHOP și condițiile generale de utilizare a serviciilor oferite de LAROSHOP, care reglementează relațiile dintre noi și fiecare dintre utilizatorii noștri.
Confirmarea Termenilor și condițiilor este o condiție necesară și obligatorie pentru încheierea contractului între Utilizator și LAROPHARM, operatorul site-ului LAROSHOP.
Acceptând Termenii și condițiile, Utilizatorul acceptă prelucrarea datelor sale personale pe baza unui contract între acesta și LAROPHARM, operatorul site-ului LAROSHOP. Aceste informații sunt nume si prenume, număr de telefon, adresă IP, adresa poștală de livrare și adresa de e-mail.
II. DEFINIREA TERMENILOR UTILIZATI
În sensul acestor Termeni și condiții generale, următorii termeni trebuie înțeleși în următorul sens:
- Site web - https://www.laroshop.ro și toate subpaginile sale.
- Consumator - este orice persoană fizică care achiziționează bunuri sau servicii care nu sunt destinate desfășurării unei activități comerciale sau profesionale și orice persoană fizică care, ca parte contractantă în temeiul legii, acționează în afara domeniului său de activitate comercial sau profesional.
- Termeni și condiții - Acești Termeni și condiții, care includ condițiile de utilizare, politica de confidențialitate, cookie-uri, reguli de înregistrare și livrare, soluționare voluntară a litigiilor, formulare de anulare a contractului și schimbare și orice alte informații relevante din punct de vedere juridic localizate pe Site.
- Date personale - informații despre o persoană care dezvăluie identitatea sa fizică, psihologică, mentală, familială, economică, culturală sau socială.
- Bunuri - bunuri corporale mobile, cu excepția articolelor vândute sub executare sau prin alte măsuri de către organele autorizate de lege, precum și a articolelor abandonate sau confiscate în favoarea statului, declarate pentru vânzare de către organele guvernamentale.
- Contract de vânzare - un contract în baza căruia comerciantul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra bunurilor către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul pentru acestea, inclusiv contractele care au ca obiect atât bunuri cât și servicii.
- Procedura de soluționare a litigiilor pentru consumatori - o procedură de soluționare extrajudiciară a litigiilor consumatorilor care îndeplinește cerințele acestei legi și este realizată de un organism de soluționare a litigiilor pentru consumatori.
III. SERVICII OFERITE
Art. 1. Pe Site, utilizatorii au posibilitatea de a încheia un contract de vânzare-cumpărare și livrare a mărfurilor oferite de LAROSHOP.
Toate comenzile sunt trimise prin site-ul www.laroshop.ro. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că a îndeplinit și este de acord cu aceste termene și condiții, precum și cu procedura de reclamații.
IV. ÎNREGISTRARE ȘI IDENTIFICARE
LAROSHOP identifică Utilizatorii Site-ului stocând fișiere cookie pe serverul Site-ului și pe adresa IP a Utilizatorului, in conformitate cu prevederile Politicii sale privind utilizarea fișierelor de tip cookie.
LAROSHOP are dreptul să colecteze și să utilizeze informații despre Utilizatori din motive și în scopul îndeplinirii contractului general cu Utilizatorul. Informațiile prin care o persoană poate fi identificată pot include nume, telefon, adresă, e-mail, precum și orice alte informații furnizate în mod voluntar de către persoană la înregistrare. Informațiile includ, de asemenea, orice alte elemente pe care Utilizatorul le introduce, le utilizează sau le pune la dispoziție atunci când utilizează Serviciile furnizate de LAROSHOP.
Numai persoanele cu vârsta peste 18 ani se pot înregistra pe site. La înregistrare, persoana marchează o casetă care indică faptul că are 18 ani.
LAROSHOP are grija și responsabilitatea cuvenite pentru a proteja informațiile despre Utilizator, care i-au fost făcute cunoscute la înregistrare, cu excepția cazurilor de forță majoră, evenimentului accidental sau a actelor nocive ale terților.
Utilizatorul poate alege să plaseze o comandă fără a-si crea un cont de utilizator pe site sau isi poate crea un astfel de cont.
În cazul in care utilizatorul decide sa-si creeze un cont de utilizator, in formularul de înregistrare, completat de Utilizator la înregistrare, LAROSHOP va menționa caracterul obligatoriu sau voluntar al furnizării datelor și consecințele refuzului de a le furniza.
LAROSHOP poate dezvălui date personale către terți numai în cazurile prevăzute de lege și în circumstanțele prevăzute de lege sau cu acordul explicit al Utilizatorilor.
Utilizatorul se poate înregistra completând formularul pus la dispoziție la înregistrarea online, disponibil pe Internet pe site-ul web LAROSHOP, pentru a-și exprima acordul cu Termenii și condițiile generale.
Făcând clic pe butonul virtual cu textul „Înregistrare” sau alt text similar care are puterea confirmării în scris a Termenilor generali, Utilizatorul face o declarație electronică în sensul Legii privind documentele electronice și semnătura electronică, declarând că este familiarizat cu Termenii generali, ii acceptă și se angajează să ii respecte.
LAROSHOP poate stoca în fișierele cookie pe serverul său adresa IP a Utilizatorului, precum și orice alte informații necesare pentru identificarea și reproducerea declarației sale electronice pentru acceptarea Termenilor generali în caz de dispută legală. Textul Termenilor și condițiilor este disponibil pe internet pe site-ul LAROSHOP într-un mod care permite stocarea și reproducerea acestuia.
La completarea cererii de înregistrare, Utilizatorul este obligat să furnizeze date complete și corecte despre identitatea (pentru persoane fizice), statutul juridic (pentru persoanele juridice) și alte date solicitate de formularul electronic al LAROSHOP, precum și să le actualizeze în termen de 7 (șapte) zile de la schimbarea lor. Utilizatorul declară că este de acord să furnizeze datele personale necesare, asigurându-se astfel că datele pe care le furnizează în timpul procesului de înregistrare sunt adevărate, complete și exacte și le va actualiza la timp.
În cazul informațiilor false, LAROSHOP are dreptul de a încheia sau suspenda imediat și fără o alta notificare furnizarea serviciilor, precum și de a menține înregistrarea Utilizatorului.
La înregistrare, Utilizatorul își stabilește un nume de utilizator unic, care poate fi adresa de e-mail specificată de Utilizator, și va stabili o parolă pentru a accesa serviciile disponibile prin site-ul web LAROSHOP.
Utilizatorul își poate gestiona profilul de pe site. Prin contul său, utilizatorul poate:
1. Vedea istoricul comenzilor plasate
2. Urmări starea comenzii
Numele de utilizator cu care se înregistrează Utilizatorul nu îi acordă alte drepturi decât cele menționate în mod expres în prezentele Termeni și condiții generale.
In cazul in care Utilizatorul reprezintă o persoană juridică, este obligat să introducă numele si prenumele său și adresa, respectiv denumirea persoanei juridice pe care o reprezintă.
Utilizatorul este obligat să ia toate măsurile necesare, pentru a-și proteja parola, precum și de a nu dezvălui terților parola sa și de a notifica imediat LAROSHOP în cazul in care nu își poate accesa contul, precum și in situația in care este probabila o încercare de acces neautorizat sau exista suspiciunea unui astfel de acces. El are responsabilitatea de a-și proteja parola, suportând riscul dezvăluirii acesteia oricărei alte persoane precum și oricărei acțiuni întreprinse de acesta sau de un terț prin utilizarea parolei sale.
V. COMANDA
Consumatorii folosesc interfața site-ului web LAROSHOP pentru a încheia contracte de vânzare-cumpărare pentru produsele de pe LAROSHOP.
În lipsa produsului/produselor din stoc, LAROSHOP își rezervă dreptul de a refuza comanda.
După selectarea unuia sau a mai multor produse aflate la vânzare pe site-ul web LAROSHOP, Utilizatorul trebuie să adauge produsele in coșul de cumpărare.
Este necesar ca Utilizatorul să furnizeze detaliile livrării și să aleagă metoda de plată, după care să confirme comanda prin interfața site-ului.
La plasarea unei comenzi, Utilizatorul primește o confirmare prin e-mail, confirmând faptul ca produsele solicitate se află in stoc si că fost acceptată comanda. In situația in care, ulterior plasării unei comenzi, LAROSHOP constată că stocul de produse este epuizat/insuficient in raport de comanda primită, va informa de îndată Clientul despre acest aspect. Clientul are astfel posibilitatea fie de a accepta modificarea comenzii sale inițiale, fie de a renunța la aceasta, fără costuri din partea sa.
LAROSHOP are dreptul de a refuza încheierea unui contract cu un Utilizator in cazurile in care:
1) există o încălcare de către Utilizator a Termenilor și condițiilor generale;
2) comportamentul Utilizatorului s-a dovedit a fi inadecvat pentru reprezentanții LAROSHOP
3) abuzurile sistematice au fost identificate ca venind de la utilizator împotriva LAROSHOP.
VI. CUM SE FACE O COMANDĂ
Comenzile sunt acceptate pe site 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, inclusiv weekend-urile și sărbătorile legale. Este obligatoriu să va înregistrați cu un profil de utilizator pentru a genera o comandă prin intermediul site-ului. Pentru a comanda un produs / produse de către consumator, este necesară plasarea unei comenzi pe site. Puteți plasa o comandă prin intermediul butonului Cumpărați situat lângă fiecare produs disponibil. Acest buton adaugă produsul selectat în coșul de cumpărături, după care utilizatorul are posibilitatea de a adăuga mai multe produse în coșul de cumpărături sau de a continua pașii până la finalizarea comenzii. După finalizarea comenzii, consumatorul are posibilitatea de a vizualiza produsele pe care a decis să le cumpere, prețurile acestora și suma finală de plată, precum și să beneficieze de o reducere suplimentară dacă are un voucher de reducere sau alt cod promoțional. Utilizatorul nu poate finaliza comanda decât cu un profil deja înregistrat. După finalizarea comenzii, va fi trimisă o confirmare la adresa de e-mail specificata de utilizator. Pentru fiecare etapă a procesării comenzii (confirmare disponibilitate, trimitere, etc.), utilizatorul va fi notificat cu un e-mail separat. Pentru a observa starea curentă a comenzii, precum și istoricul comenzilor anterioare, numai utilizatorii care si-au creat un cont de client le pot urmări din contul personal pe www.laroshop.ro.
Comenzile și întrebările de la clienți sunt procesate de către operatorii www.laroshop.ro în timpul orelor de lucru.
Toate imaginile și descrierile produselor de pe site-ul www.laroshop.ro sunt orientative, informative și pot fi modificate fără notificare prealabilă.
Toate prețurile, inclusiv prețurile promoționale, sunt valabile până la retragerea sau expirarea ofertelor. Reducerile nu pot fi cumulate.
VII. PRETUL AFISAT
Prețurile produselor oferite sunt cele indicate pe site-ul web LAROSHOP la momentul plasării comenzii, cu excepția cazurilor de eroare evidentă.
Prețurile mărfurilor includ TVA, în cazurile în care este prevăzut să fie taxat.
LAROSHOP își rezervă dreptul de a modifica prețurile mărfurilor oferite pe site în orice moment fără notificare prealabila, iar astfel de modificări nu vor afecta comenzile deja plasate de utilizator.
VIII. PROBLEME LA EXECUTAREA COMENZII
Executarea comenzii dumneavoastră poate fi împiedicată din oricare din următoarele motive:
- Unul sau toate bunurile comandate nu sunt disponibile in stoc - caz în care vă vom contacta cât mai curând posibil;
- Nu s-a efectuat nici o plată (întârzierea efectuării plății) de către Utilizator dacă a ales ca metoda de plata transferul bancar;
- Utilizatorul a furnizat o adresă de livrare incorectă sau incompletă;
- Lipsa unui număr de telefon corect si actual, pentru a contacta utilizatorul;
- Probleme tehnice.
În cazul în care apar probleme cu livrarea din vina noastră sau a partenerilor noștri, toate cheltuielile suplimentare pentru trimiterea sau primirea mărfii rămân in sarcina noastră. În toate celelalte cazuri, expedierea ulterioară se va efectua pe cheltuiala Utilizatorului.
IX. METODE DE PLATĂ
Utilizatorul poate achita prețul bunurilor comandate folosind una dintre opțiunile listate pe site.
- Plata in numerar la livrare prin curier - În cazul în care utilizatorul alege opțiunea de livrare prin curier și plată cu numerar la livrare, el trebuie să plătească prețul articolelor comandate, împreună cu prețul de livrare al curierului la primirea mărfurilor.
- Plata online cu cardul sau prin Ordin de Plată - Plata sumei datorate se face prin transfer bancar în contul bancar al www.laroshop.ro. La primirea sumei in contul nostru bancar, vă vom trimite comanda. In acest caz, la primirea bunurilor nu datorați plata către curier. Puteți efectua plata prin OP în contul: RO78 RZBR 0000 0600 1853 7338, deschis la RAIFFEISEN BANK S.A.
În cazul în care utilizatorul alege o metodă de plată care implică un furnizor de servicii de plată terț, utilizatorul poate fi obligat de termenii și condițiile și/sau taxele impuse de o astfel de terță parte.
LAROSHOP nu este răspunzător dacă o metodă de plată care implică un furnizor de servicii de plată terț nu este disponibilă sau nu funcționează din motive care nu pot fi atribuite LAROSHOP.
X. RETURNAREA PRODUSELOR
Utilizatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a da nici un motiv, fără compensații sau penalități, în termen de 14 zile de la data acceptării bunurilor de către utilizator sau de către o terță parte desemnata de acesta.
Conform OUGnr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare (că vrea să returneze parțial sau total), fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
Dreptul de retur se aplică doar produselor parafarmaceutice (non-farma) comandate și plătite prin intermediul site-ului WWW.LAROSHOP.RO
Pentru a-și exercita dreptul în temeiul acestei clauze, utilizatorul trebuie să notifice fără ambiguitate LAROSHOP decizia sa de a se retrage din contract prin numirea bunurilor pe care dorește să le returneze, furnizând toate detaliile comenzii făcute și ale livrării, inclusiv, dar fără a se limita la: conținutul și valoarea comenzii, detaliile persoanei care a plasat comanda, detaliile persoanei care a primit livrarea și data livrării.
LAROSHOP publică pe site-ul său un formular de exercitare a dreptului de retragere din contract. Pentru a exercita dreptul de retragere, LAROSHOP oferă utilizatorului opțiunea de a finaliza și trimite electronic prin intermediul site-ului formularul standard de retragere sau o alta declarație similara lipsita de ambiguitate. În aceste cazuri, LAROSHOP va trimite imediat utilizatorului o confirmare de primire a refuzului său in format scris.
Pentru a înregistra cererea de retur, aveți la dispoziție formularul de retur (click aici) sau adresa de e-mail: contact@laropharm.ro.
Utilizatorul este obligat să returneze bunurile prin predarea acestora la LAROSHOP sau la o alta persoana prealabil indicata si autorizata de către acesta, în termen de maxim 14 zile de la data la care utilizatorul si-a exercitat dreptul de a se retrage din contract.
La returnare, mărfurile trebuie să fie în ambalajul original, fără semne de utilizare sau denaturare a aspectului comercial (de exemplu, ambalaje rupte sau deteriorate, etichete îndepărtate, piese lipsă etc.).
Returnarea sau schimbul de produse neambalate și/sau testate nu se efectuează.
Suma aferena returului va fi rambursata cumparatorului prin virament bancar, în termen de cel mult 14 zile de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul de retragere din contract.
Produsul / produsele returnat(e) trebuie sa fie in aceeasi stare in care a / au fost trimise de LAROSHOP, sa fie ambalat(e) in ambalajul original, etichetele de identificare sa fie atasate de produs(e) si sa fie insotit(e) de documentele originale. LAROSHOP nu isi asuma raspunderea pentru daunele aparute in timpul transportului si nici pentru produsul / produsele pierdut(e).
La returul produsului / produselor, LAROSHOP realizeaza o verificare a starii acestuia / acestora si decide asupra restituirii contravalorii produsului / produselor.
LAROSHOP are dreptul de a amâna rambursarea plăților până la returnarea bunurilor sau până la data la care se furnizează dovada că mărfurile au fost expediate înapoi, oricare dintre acestea este mai devreme.
În cazul în care utilizatorul nu își îndeplinește obligația prevăzută mai sus sau nu notifica LAROSHOP despre o eventuala depășire a termenului de 14 zile de retragere din contract și fără a furniza un motiv întemeiat pentru aceasta întârziere, se consideră că a retras declarația de retur si de retragere din contract.
În cazul în care, în cadrul executării contractului, LAROSHOP a suportat costurile și utilizatorul se retrage din contract, LAROSHOP are dreptul de a reține suma corespunzătoare costurilor suportate sau de a solicita plata acestora.
- RETUR TOTAL - În cazul în care clientul returnează toată comanda, laroshop.ro va returna contravaloarea produselor comandate și a costului de transport pentru expedierea coletului. Atenție, costul de transport pentru returul produselor către LAROSHOP.ro va fi suportat de clientul care a solicitat returul. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.
- RETUR PARȚIAL - În cazul în care clientul returnează parțial și păstrează unul sau mai multe produse, laroshop.ro va returna numai contravaloarea produselor pe care clientul dorește să le returneze, fără să returneze taxa de transport pentu expediție. Atenție, și în cazul acesta taxa de transport pentru returnarea produselor este suportată de client. Returul produselor se face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând detaliile menționate în emailul primit după înregistrarea cererii de retur.
Dacă doriți să primiți detalii suplimentare va rugăm să ne contactați la adresa de email contact@laropharm.ro sau pe pagina de facebook@laropharm.ro.
Utilizatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în cazul în care motivul este:
- pentru livrarea de bunuri efectuate la cererea consumatorului sau în conformitate cu cerințele sale individuale;
- pentru livrarea de bunuri sigilate care au fost desfăcute și/sau testate după livrare sau pentru bunuri nu pot fi returnate din motive de igienă personală și de sănătate. Consumatorul nu poate denunța unilateral (nu poate returna), în condițiile art. 16, lit. d), e), f), OUG 34/2014, contracte de furnizare a unor produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate (de exemplu: suplimente desigilate, produse cosmetice desigilate, testate) sau care se pot degrada ori deteriora rapid si anume: produse de igienă intimă și produse care vin în contact cu mucoasele/pielea.
Costurile de transport pentru returnarea bunurilor de la client către www.laroshop.ro vor fi suportate de către Utilizator, fiind recunoscut dreptul său de a alege dacă il va returna personal sau il va expedia prin curier. Adresa de retur este Bragadiru, Șos. Alexandriei nr.145A, Jud. Ilfov, Cod poștal 077025.
În cazul în care mărfurile primite de un consumator nu corespund caracteristicilor stabilite în magazinul online, costurile returnării bunurilor sunt suportate de www.laroshop.ro. In acest caz, clientul trebuie să trimită bunurile înapoi printr-o companie de curierat, indicând drept destinatar compania LAROPHARM SRL.
Retururile cu plata numerar la livrare sau cu taxa de livrare nu vor fi acceptate!
XI. GARANȚIA PRODUSELOR ȘI RECLAMAȚII
Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiaza de conditii de garantie de conformitate conform OUG nr.140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.
Utilizatorul are dreptul de a invoca orice neconcordanta a mărfurilor livrate cu situația mărfurilor la livrare, în cazul în care, după livrare, sunt observate aceste neconcordante in raport de comanda transmisa.
LAROSHOP nu este responsabil pentru orice diferență în culori din cauze naturale sau de diferențe în reproducerea de culori de la diferite modele de ecrane/monitoare.
Toate bunurile care fac obiectul unui serviciu de garanție sunt însoțite de documentele necesare cu informații pentru perioada de garanție, condițiile și locul serviciului de garanție.
Consumatorul nu poate contesta conformitatea bunurilor de consum cu contractul de vânzare atunci când contractul a fost cunoscut sau nu s-a notificat neconformitatea.
Consumatorul are dreptul de a returna produsele comandate, indiferent dacă fabricantul sau comerciantul a furnizat o garanție comercială a mărfurilor.
Atunci când se îndeplinesc condițiile necesare unui retur, cererea se face prin înlocuirea mărfurilor cu altele corespunzătoare si așa cum s-a convenit, LAROSHOP va păstra utilizatorului condițiile de garanție inițială.
La efectuarea reclamației pentru produsele comandate, consumatorul poate pretinde rambursarea sumei plătite, înlocuirea produsului cu un altul echivalent cu cel primit in comanda sau pentru reducerea prețului. Cererea se face în scris, prin e-mailul specificat.
Clientul trebuie să furnizeze informații clare, complete și lipsite de ambiguitate cu privire la situația sa în scris și în termenul legal pentru depunerea unei cereri de retur. Cererea de retur poate fi transmisă prin completarea formularului de retur (click aici) sau pe adresa de e-mail: contact@laropharm.ro.
La depunerea reclamației, utilizatorul indică obiectul acesteia, modalitatea preferată de a o rezolva, respectiv valoarea sumei revendicate, precum și adresa, numărul de telefon și adresa de e-mail de contact. Pentru ca situația să fie rezolvata cât mai curând posibil, este de dorit, de asemenea, să se trimită poze (numai dacă acest caz se referă la anumite produse). După ce cazul a fost revizuit și procesat, veți primi un răspuns scris la adresa de e-mail de la care a fost formulata cererea (LAROSHOP nu este răspunzătoare pentru nicio problemă în afara controlului nostru pentru a primi mesajul în termenul legal).
La depunerea unei cereri, consumatorul trebuie să anexeze și documentele pe care se întemeiază cererea, și anume documentul de plată pentru mărfurile primite (eliberat de curier la primirea expedierii); protocoale, acte sau alte documente care stabilesc neconformitatea bunurilor cu cele convenite; alte documente care stabilesc motivația returului.
Curgerea termenului pentru formularea unei reclamații este suspendata pe toata durata de timp necesara pentru a ajunge la un acord între vânzător și consumator pentru soluționarea litigiului. Dacă LAROSHOP a furnizat o garanție comercială a mărfurilor, iar durata garanției este mai mare decât termenele limită pentru depunerea reclamației, cererea poate fi formulata până la expirarea garanției comerciale.
LAROSHOP menține un registru al reclamațiilor depuse. Utilizatorului ii este trimis un document la adresa de e-mail specificată, in care este indicat numărul de cerere din registru și tipul de bunuri. Atunci când LAROSHOP satisface cererea, aceasta emite un act care este redactat în duplicat și furnizează o copie pentru utilizator.
Consumatorii pot să opteze pentru o măsură corectivă în cazul în care neconformitatea bunurilor este constatată respectiv produsele prezinta vicii de fabricatie, cumparatorul poate cere inlocuirea acestora sau returnarea imediata a sumelor deja incasate de LAROSHOP, fara alte despagubiri. In acest scop, cumparatorul trebuie sa notifice în scris LAROSHOP, prin email, la adresa contact@laropharm.ro, în termen de maximum 48 de ore de la primirea comenzii.
LAROPHARM, în cazul cererilor rezonabile, aduce mărfurile în conformitate cu contractul de vânzare în termen de 15 zile calendaristice de la depunerea cererii de către utilizator.În cazul în care produsul nu este adus în conformitate și după expirarea termenului prevăzut la paragraful anterior, utilizatorul are dreptul de a obţine încetarea efectelor contractului și de a-i fi rambursata suma plătită sau de a solicita o reducere proporțională a prețului bunurilor de consum.
Aducerea produselor în conformitate cu contractul de vânzare este gratuită pentru utilizator. Aceasta nu suportă niciun fel de costuri pentru expedierea bunurilor sau materialelor de consum și a lucrărilor legate de repararea acestuia.
In caz de neconformitate a bunurilor de consum cu contractul de vânzare și în cazul în care utilizatorul nu este mulțumit de soluționarea cererii, el are dreptul de a alege între una dintre următoarele opțiuni: încetarea efectelor contractului și rambursarea sumei plătite de acesta sau reducere proporțională de preț.
Utilizatorul nu poate pretinde rambursarea sumei plătite sau de a reduce prețul bunurilor atunci când comerciantul este de acord să înlocuiască bunurile de consum cu unele noi sau să repare mărfurile în termen de 15 zile de la depunerea cererii consumatorului.
Consumatorul nu poate pretinde rezilierea contractului în cazul în care neconformitatea bunurilor de consum cu contractul este neglijabilă și acest lucru nu împiedică utilizarea sa normală.
XII. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ
Drepturile de proprietate intelectuală pentru toate materialele și resursele situate pe site-ul web al LAROSHOP (inclusiv bazele de date disponibile) sunt supuse protecției în temeiul legii privind drepturile de autor și drepturi conexe, si aparțin LAROPHARM. În consecință, utilizatorii LAROSHOP și nu pot folosi aceste materiale în contradicție cu legislația în vigoare. Atunci când se constata copierea sau reproducerea de informații în afara celor permise expres, sau orice altă încălcare a drepturilor de proprietate intelectuală asupra resurselor LAROSHOP, acesta are dreptul de a solicita despăgubiri și pentru daunele directe și indirecte suferite.
Cu excepția cazului în care este convenit în mod expres, utilizatorul nu poate reproduce, modifica, șterge, publica, distribui și divulga altfel resursele informaționale publicate pe site-ul LAROSHOP.
LAROPHARM se angajează să depună diligența necesară pentru a permite utilizatorului accesul normal la serviciile prestate. LAROPHARM își rezervă dreptul de a suspenda accesul la serviciile prestate. LAROPHARM are dreptul, dar nu o obligație, la discreția sa exclusivă de a șterge resursele informaționale și materialele publicate pe site-ul său.
XIII. REZILIEREA ȘI ANULAREA ACORDULUI
LAROPHARM are dreptul, la propria sa discreție, fără a da un preaviz de reziliere unilaterală a contractului în cazul în care constată că serviciile prestate sunt utilizate încălcând aceste condiții generale, legislația din Romania și în general normele morale acceptate.
Cu excepția celor prevăzute în acești termeni și condiții generale, contractul dintre părți este reziliat și la încetarea activității LAROPHARM sau la încetarea menținerii site-ului său web.
În afară de cazurile menționate anterior, oricare dintre părți poate rezilia acest contract prin notificarea in termen de 10 zile celeilalte părți în cazul nerespectării obligațiilor care decurg din contract.
Forma scrisă a contractului este considerată a fi îndeplinită prin trimiterea unui mesaj de poștă electronică (e-mail), apăsând pe un buton electronic de pe o pagină cu conținut care este completat sau selectat de către utilizator sau bifarea unei căsuțe (caseta de selectat) pe site-ul nostru, etc. în măsura în care declarația este înregistrată din punct de vedere tehnic astfel încât să poată fi reprodusă.
XIV. CLAUZA DE SALVARE
Părțile declară că, în cazul în care oricare dintre clauzele din acești termeni și condiții generale se dovedește a fi nevalidă, aceasta nu implică invaliditatea întregului contract sau a altor părți ale acestuia. Clauza nevalidă va fi înlocuită de normele obligatorii ale legii sau de practicile stabilite.
XV. LEGEA APLICABILĂ
Dispozițiile legislației actuale a României se aplică tuturor aspectelor care nu sunt acoperite de aceste condiții generale.
XVI. MODALITĂȚI DE LIVRARE
Livrarea bunurilor comandate este efectuata prin curier la o adresa specificata de către utilizator, fie la domiciliul sau fie la oricare alta adresa de livrare de pe teritoriul României. Costurile de livrare sunt în sarcina Utilizatorului, cu excepția cazului în care se menționează altfel în mod expres pe site.
LAROSHOP livreaza pe intreg teritoriul Romaniei în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la plasarea comenzii pentru produsele aflate in stoc. Livrarea comenzilor se va efectua printr-un serviciu de curierat ales de LAROSHOP. Livrarea comenzii se va realiza in conformitate cu termenii si conditiile de livrare ale respectivului serviciu de curierat. La momentul livrarii, este obligatorie prezentarea unui act de identitate.
Livrari in Bucuresti si la nivel national: 15.99 RON / colet
* preturile includ TVA
Înainte de a trimite bunurile comandate, LAROPHARM are dreptul de a contacta utilizatorul la telefonul specificat de el, pentru a specifica detaliile comenzii și/sau livrarea.
LAROPHARM nu este răspunzătoare pentru valoarea prestabilită a comenzii în cazurile în care utilizatorul a indicat date cu caracter personal incorecte, incomplete și/sau inexacte, inclusiv atunci când a indicat o adresă sau un număr de telefon incomplet, inexact sau fictiv.
Livrarea se face în termenele descrise în fiecare opțiune de livrare în modulul de interfață de comandă. În circumstanțe excepționale, LAROPHARM își rezervă dreptul de a prelungi perioada de livrare prin informarea promptă a consumatorului.
Utilizatorul este obligat să revizuiască mărfurile în momentul livrării în prezența curierului și să notifice imediat dacă se constată discrepanțe, deficiențe și daune. În cazul în care utilizatorul nu reușește acest lucru, livrarea se consideră acceptată fără obiecții.
În cazul livrărilor internaționale, se aplică normele de livrare și primire a expedierilor către serviciul poștal național în cauză și legislația națională relevantă a țării în care se află destinatarul mărfurilor.
Toate taxele de import la importul bunurilor sunt în sarcina utilizatorului. Utilizatorul nu poate pretinde o rambursare dacă a refuzat să plătească taxele de import sau să primească expedierea. LAROPHARM își rezervă dreptul de a modifica metodele disponibile de livrare și de plată și/sau termenii acestora în orice moment prin postarea metodelor disponibile de livrare și plată pe site-ul web, fără notificare prealabila.
XVII. VIRUSI
LAROPHARM S.R.L impreuna cu furnizorul sau de servicii electronice depune toate diligentele posibile pentru a exclude virusii c ear putea afecta site-ul sau continutul acestuia, dar in orice caz, nu garanteaza lipsa totala a acestora. LAROPHARM S.R.L nu poate fi tinuta raspunzatoare pentru virusi sau altele asemenea care apar din cauze care exced masurile ce pot fi adoptate de LAROPHARM S.R.L (ex. Conexiunea la internet a utilizatorului). LAROPHARM S.R.L recomanda utilizatorului sa ia in mod personal si independent masurile necesare inainte de a accesa sau descarca informatii sau material de pe site. In mod similar, utilizatorul se angajeaza sa ia toate masurile necesare in vederea evitarii transmiterii de virusi catre site la momentul accesarii lui.
XVIII. ORGANISME CARE REGLEMENTEAZĂ OPERAȚIUNILE
Autoritățile care reglementează activitățile LAROSHOPHARM, operatorul site-ului web “laroshop.ro”, sunt:
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) - cu următoarele coordonate: Mun. Bucuresti, Bd. Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, Adresa de e-mail: cabinet@anpc.ro.
XIX. LITIGII
Utilizarea site-ului nostru web si Contractele pentru cumpararea produselor incheiate prin intermediul acestui Site web vor fi guvernate de legislatia romana.
Orice litigiu care decurge din sau in legatura cu folosirea Site-ului sau in legatura cu aceste Contracte poate fi supus jurisdictiei instantelor romane.
Consumatorii pot utiliza Platforma Europeană de soluționare online a litigiilor (ODR), disponibilă la adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr, portal unic de acces care permite consumatorilor și comercianților din UE să soluționeze litigiile între părți.
Soluționarea alternativă a litigiilor/ADR/între consumatori și comercianți este o procedură de conciliere în afara instanței în mod voluntar.
Comisiile comune de conciliere asistă la încheierea unui acord între consumatori și comercianți în litigiile privind contractele de vânzare de bunuri și prestarea de servicii.
Lista consolidată a entităților SAL recunoscute din Statele membre ale Uniunii Europene poate fi găsită la adresa web https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2
XX. LIMITAREA RESPONSABILITATII
LAROPHARM S.R.L nu își asuma raspunderea, în nici o situatie, pentru nici o dauna, pricinuita direct sau indirect, pentru nici o lipsa de profit directa sau indirecta (incluzand, dar fara a se limita la aceasta enumerare: daune pentru pierderea profitului, intreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizarii sau a intreruperii utilizarii ori a lipsei regularitatii informatiilor si produselor furnizate pe Site.
LAROPHARM S.R.L nu este si nu poate fi facută responsabilă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe Site, care nu se datoreaza culpei sale. Fotografia/Fotografiile afisata (e) pentru produs are (au) caracter orientativ si poate (pot) prezenta diferente fata de produsul ce va fi livrat. Specificatiile produsului sunt informative, ele pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala.